... Bucka na zadatku
29.11.2008.

1 more kg lost!!!!

MA ne znam, ne znam što je ovo. Je li stvar u redovitom vježbanju ujutro i navečer, nevečeravanju ili unošenju 500 do 700 kcal, ali danas je vaga pokazala 67, 7 kg!

Što da vam kažem. Štipam se jer se bojim da sanjam. Pre pre sretna sam. Jedan kg manje mi vaga pokazuje svaka 2 dana. Savršeno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09:17 , Komentiraj { 6 } Print
28.11.2008.

Dan iskušenja ( ne znam kako sam se obuzdala, ali jesam )

Curke moje, pozdrav! Hvala vam što me čitate. Kako ste mi vi danas? Ja sam odlično. Zapravo, sad jesam. Prije pola sata i nisam baš bila najbolje jer me uhvatila ogrooOoomna nostalgija za hranom. Htjela sam otvoriti frižider i isprazniti ga.

Zapravo, jučer sam to i napravila zamalo. Malo je nedostajalo.Otvorila sam ga, zgrabila pršut, riblju paštetu, dohvatila čokolodu i kruh, ali onda…. Zapitala sam sama sebe zašto bih se prežderavala. Imam li koristi od toga. Mučila sam se sa sobom pa sigurno dvije minute, ali onda sam rekla NE. Danas me isto uhvatilo nekakvo tupilo, depresija kao da neću uspjeti u skidanju kila. I opet mi je došlo da nešto fino pojedem, ali nisam.

Umjesto toga sam odradila petnaest minuta na spravici trbušnjake. A kad smo kod toga, ruke i noge me užasno bole, zapravo mišići, a najviše oni na trbuhu. Jutros sam jedvice ustala iz kreveta. No,dobro. Veeeliku bitku sam dobila, za sada. Laže onaj tko kaže da nije teško. Teško je i to previše….. Ali, ja sam odlučila, 55 kg je moj cilj. U nastavku, što sam jela jučer i danas. Puuusa.

ČETVRTAK ( treći dan )

Ukupno kalorija za doručak: 180 Kcal

*RUČAK: 2 dcl nemasnog mlijeka ( 80 Kcal ) + 30 g kukuruznih pahuljica ( 100 Kcal )
Ukupno kalorija za ručak: 180 Kcal

VEČERA ( oko 17 h ): Hrenovke ( 262 kcal ) + Jogurt ( 78 Kcal )
Ukupno kalorija za večeru: 340 Kcal

***UKUPNO KALORIJA: 700 Kcal

-----------------------------------

PETAK ( četvrti dan )

DORUČAK: Dukat Sensia ( 255 Kcal )

RUČAK: Mješana salata >>>>100 g posnog sira = 100 Kcal
100 g paprike = 30 Kcal
Ukupno kalorija za ručak: 170 Kcal

*VEČERA: 100 g zagrebačkog sira = 100 Kcal
100 g poma = 20 Kcal
100 g pilećih hrenovki ( 179 Kcal )

Ukupno kalorija za večeru: 299 Kcal

*** UKUPNO KALORIJA: 724 Kcal

22:18 , Komentiraj { 0 } Print
27.11.2008.

Jedan Kg manje :)))))))))

Ej blogice moje najdraže. Jutrić svima. Meni je dan započeo super. Prvo, lakša sam za 1 kg i 1 g cerekHaahahahaha. Upravo tako. Prije tri dana ujutro sam imala 70 kg, a jutros je vaga pokazala 68,9, iako smo sinoć imali goste i iako sam jela rižot, pila vino, a nakon toga i čokoladu. Pre pre sretna sam. Ako mislite da se grizem radi večere, ni slučajno, bilo je baš super ( nisam previše jela, reda radi ), a ja nastavljam svojim tempom.

Žao mi je jedino što s vaganjem nisam mogla izdržati do idućeg utorka kad sam se rekla vagati. Ženska radoznalost radi svoje. I drago mi je radi toga.

Sretna sam i radi toga jer sam jutros čim sam se ustala pola sata sam radila trbušnjake na onoj spravici. Naravno, ne u komadu, već 6 blokova po pet minuta s minutom odmora između svakog bloka.

Da ne zaboravim. Kako sam nedavno bila poprilično bolesna i pila sam Sumamed, radi crijevne flore doktorica mi je preporučila da malo pripazim na prehranu, odnosno da pročistim organizam zdravim namirnicama.

Što se tiče jučerašnjeg dana, kalorije neću brojati jer sam radi večere u organizam unijela mnoogo više kalorija od planiranog.

---------------
*DORUČAK: 2 dcl nemasnog mlijeka ( 80 Kcal ) + 30 g kukuruznih pahuljica ( 100 Kcal )
Ukupno kalorija za doručak: 180 Kcal

*RUČAK: 80 g zelene tjestenine ( 300 Kcal ) + 2 dcl pelata od rajčice ( 50 Kcal )
zelena salata ( bez ulja, ocat nikad ni ne stavljam ) 25 Kcal
Ukupno kalorija za ručak: 375

A večera… samo ću reći da je bila preukusna i prekalorična… Ipak, da nije bilo iznenadnih gostiju i večere znam da bi dan privela normalno tako da nema smisla žaliti. Što jer tu je. Kako kaže Sanader ''Idemo dalje!'' he he .

I da, radi meni posebno dragih leptirica, među kojima je Annafreak, onu dobnu granicu od 18 godina brišem. Drago mi je što sam ovdje jer sam se kako – tako povezala s dragim curama i ženama. Ljubim vaaas. Pusa.

Umalo sam i ovo zaboravila. Meso mi se gadi, definitivno, tako da ću preko tjedna jesti salate, mlijeko, jaja, sir i žitarice, a vikendom na obiteljskim ručkovima što je na stolu, ali do mojih 800 Kcal.

Toliko od mene. Valjda vas nisam zgnjavila.

09:27 , Komentiraj { 5 } Print
26.11.2008.

Prvi dan iza mene... uspješno :)

Evo me, drage blogerice. Moram priznat da sam kako – tako uspješno prošla jučerašnji, prvi dan. Što se tiče hrane i više sam nego zadovoljna, što ćete vidjeti, ali što se tiče vježbe i nisam. Nisam stigla vježbati jer sam imala previše posla kod kuće, ali ako se kućanski poslovi mogu uzeti u obzir, onda sam se pošteno navježbala J

Još mi je jučerašnji dan bio super jer sam od dragog dobila na poklon AB Rocket, spravicu koja olakšava trbušnjake. Jučer sam je kratko probala, ali danas će to biti kako treba.

Na sebe sam još preponosna jer sam dragome za ručak spremala piletinu u umaku od sira s rižom, a za večeru palačinke. Došla u sam u veeeeeliko iskušenje jer je ostalo i od ručka i od večere viška, ali nisam niti primirisala. Stvarno sam ponosna.
No, evo što sam jučer jela i koliko sam unijela kalorija. No da napomenem, ne jedem iza 18 h.

------------------------------------
*DORUČAK: / ( nisam stigla )

*RUČAK: MJEŠANA SALATA >> 100 g zagrebačkog sira = 100 Kcal
100 g paprike = 30 Kcal
Ukupno kalorija za ručak: 170 Kcal

*MEĐUOBROK: Ducat Sensia ( velika ) 255 kcal

*VEČERA: MJEŠANA SALATA >> 100 g zagrebačkog sira = 100 Kcal

Ukupno kalorija za večeru: 140 Kcal

***PRVI DAN UKUPNO KALORIJA: 565 Kcal

Večeras ili sutra pišem za današnji, drugi dan. Nadam se da ću uspjet jer nije lako. Zapravo nije uopće. Kuća je prepuna svakakvih gluposti, ja sam ta koja kuha i peče kolače. Sad zamislite u kakvu napast dolazim. Uhhhhhh.
Baš sam sad morala uzeti godišnji!

10:40 , Komentiraj { 4 } Print
25.11.2008.

VAŽNOOOO!!!!

Morala sam prekinuti s poslom i napisati ovaj post jer sam jednostavno zgrožena, iako mislim da je bolja riječ tužna i razočarana. Pa ljudi, među djevojkama koje se izgladnjavaju ima i djevojčica od 13 godina!!!! Neke imaju i 12!!!!

Njihovo tijelo se još nije ni razvilo, neke nisu dobile ni prvu mjesečnicu. WTF!!!!!!! Ne znam što bih rekla, osim da sam tužna i potresena. One su još djeca!!!

Ne želim da se netko uvrijedi, doista ne želim, ( vjerujte mi na riječi jer sam se umalo rasplakala kad sam shvatila da neke blogove pišu djevojčice koje nisu ni u pubertet ušle kako treba ), ali morat ću podvući crtu. Od danas molim samo starije od 18 godina da komentiraju i čitaju moje postove.
Nemojte pomisliti da nekog osuđujem jer NISAM! Jednostavno ne želim nekoj djevojčici biti loš primjer i uzor za mršavljenje. To nikako.

I nemojte misliti da osuđujem ljude koji su depresivni, koji imaju anoreksiju i bulimiju. NIKAD! Meni draga osoba dugo godina je bolovala od anoreksije i bulimije, jedva je izvukla živu glavu, a sada kad bi trebala napokon uživati u životu sa suprugom ne može imati djecu. Zato sam PROTIV bulimije i anoreksije, izgladnjavanja i depresije.

Zašto se mučiti, ako na zdraviji ( istina, teži način ) možete skinuti kile, riješiti se loših navika i pripaziti malo na prehranu. Shvatite da ne želim da ni jedna od vas Leptirica ikad doživi takvo nešto kao moja poznanica. Zamislite, radi izgladnjavanja ne može imati djecu. Toliko je oštetila svoj organizam. Molim vas trgnite se.

Ni meni nije lako što me zezaju Bucka. Ali tko ih je**! Smršavit ću kad tad. Molim vas budite sebi najvažnije jer je život jedan. Postoje ljudi koji vas vole i cijene onakvima kakvima jeste. Volite se! To vas molim. Ja ću vam osobno biti podrška.

Ni meni nije lako gledati salo i celulit kojeg nikad prije nisam imala ( nekoć sam imala 55 kg, a nakon što sam se ostavila cigara bila sam došla na skoro 80 ). Ni meni nije bilo lako. Osjećala sam se kao drvosjeća, i ja sam bila depresivna, ali me iskustvo moje poznanice toliko prestrašilo da se jednostavno bojim izgladnjavati, a kamoli pomisliti na povraćanje ili nešto drugo.

I ja imam osjećaje. Mislite da je meni lako što ( iako sam uspješna ) dobivam komentare na račun svog izgleda. Nije mi lako! Nimalo! Ali pobrinut ću se za to. Vjerovali ili ne, i ja sam Leptirica kao i vi, krhka i osjećajna. I ja plačem kad me zezaju da sam Bucka, kad me u shopping centrima odmjeravaju mršavice, ali NEĆU SE NIKAD DATI! To neće biti razlog da crno razmišljam i da pokušam nauditi sama sebi.

I ja sam imala teških trenutaka, tko nije, i meni dođe da posustanem, ali neću i ne želim.

Molim vas, blogerice, volite sebe jer postoje ljudi koji vas vole i misle na vas. Ja vas ne poznajem, a opet mi je teško što se tako osjećate, što ste zatvorene i osjećate ružno. Molim vas, mislite na sebe i svoje zdravlje jer je život jedan. Jedan, i samo jedan. Čuvajte zdravlje. Ako vam nešto treba, tu sam...

10:21 , Komentiraj { 3 } Print
24.11.2008.

... Plan je tu :))))

Evo me ponovno.. Danas sam bila malo u shoppingu pa sam nakupovala ''zdravih namirnica''. Brdo voća i povrća na tržnici, mladog sira, nemasnih jogurta i mlijeka, pelata od rajčice, integralne riže… Nakon dugog razmišljanja odlučila sam ujutro jesti samo voće, a za ručak zdravo tako da mi unos hrane u organizam ne prelazi 700 kcal. Jedem sve osim slatkoga. Evo što za sada imam:

*Dukat Sensia 330 g (ukupno 255 Kcal )
* Nemasni tekući jogurt 180 g ( ukupno 78 Kcal )
* Pelat od rajčice ( 100 g ima samo 23 Kcal )
* Zagrebački sir ( 100 g ima 100 Kcal )
* Pureće hrenovke Vindon ( pakiranje od četiri hrenovke ima 262 Kcal )
* Cedevita od limuna ( 100 g ima 370 kcal, a 15 g razmućeno s 2 dcl vode ima 56 Kcal )
*Barillina zelena tjestenina ( 85 g ima 298 Kcal, a 100 g 350 Kcal )
* Bijela riža ( 100 g ima 366 Kcal )
* Banana ( 100 g ima 99 Kcal )
* Jabuka ( 100 g ima 52 Kcal )
* Kruška ( 100 g ima 55 Kcal )
* Naranča ( 100 g ima 54 Kcal )
* Mrkva ( 100 g ima 35 Kcal )
* Paprika ( 100 g ima 28 Kcal )
* Rajčica ( 100 g ima 19 Kcal )
* Gljive ( 100 g ima 24 Kcal )
* Špinat ( 100 g ima 23 Kcal )
* Zelena salata ( 100 g ima 14 Kcal )
* Zelje ( 100 g ima 25 kcal )
* Tunj u ulju ( 100 g ima 303 kcal )
* Sardine u ulju ( 100 g ima 240 Kcal )
* Crni kruh ( 100 g ima 250 Kcal )
* Krumpir ( 100 g ima 85 Kcal )
Dakle, plan je jednostavan. Jesti zdravo i kombinirano, a ne prelaziti 700 Kcal. Piti dnevno bar 2 l tekućine, navečer čaj za čišćenje ( Planinski čaj u ljekarni košta manje od 30 kuna ). Vježbati redovito ( sat vremena na sobnom biciklu, 50 čučnjeva, minimalno 200 trbušnjaka ). Valjda će biti dobro. Držite mi fige. Ja ću vas svaki dan izvještavati kako mi je prošao dan, a svakih tjedan dana ću se vagati. Puuusa. >

19:40 , Komentiraj { 0 } Print
24.11.2008.

... True....

Pa... recimo da me Annafreak potaknula da se zapitam i još jednom razmislim o svemu ( thanks na tomekiss )

Ovo što ću napisati nije mi lako priznati. Zapravo, nije uopće...ali priznajem.

I ja sam jedna od Leptirica. Definitivno jesam... želim smršaviti. I koliko god negirala da ne želim, želim, i to jako. I

Nije mi bilo lako priznati da sam sebi jednostavno debela, jesam i to previše. Slomila sam se dok sam ovo tipkala. Ali jesam, fuck'n sam TOO FAT.

Zašto mi nije bilo lako priznati? Imam 23 godine, stalan posao, ljubav samo takvu i prijatelje, odgovorna sam i zrela, nikad ne kasnim, točna sam i maksimalno ozbiljna... A upravo se zato i očekuje od mene tj. da zrela djevojka razmišlja zrelo. Fuck i to zrelo kad žena danas mora biti mršava da bi bila zgodna. Tko od mene može očekivati da imam tog samopouzdanja kad moju normalnu kilažu drugi smatraju debelom! Kad me nazivaju Buckom! HEEJ!I Kako se ja osjećam dok mi kolege u šali govore Bucka!

Sebe smatram zgodnom dok sam sama kod kuće, ali na poslu i u društvu nisam jer današnje društvo ima mjerila po kojima sam ja debela. Kako sebe mogu smatrati zgodnom, kad naslovnice pune mršavice. Htjela ja to ili ne, moram se prilagoditi, stisnuti zube i skinuti kilograme.

Ne nedostaje mi samopouzdanja, poznajem sebe i svoja razmišljanja. Samo me boli kad vidim da današnje društvo nameće trendove, ružne i nemilosrdne trendove u kojem se ne pita nas djevojke, žene pa čak i muškarce kako se osjećaju. Je li im je lijepo u svojoj koži osjećati se debelo, a znaš da nisi, ali opet jesi jer moderno društvo tako kaže!

Sigurno se pitate kako mogu imati samopouzdanja i osjećati se debelo. Samopouzdanja imam, volim sebe samu i ne bih si dozvolila depresiju, povraćanja i sl. Toga me jednostavno strah, te me stvari plaše i ne želim niti pomisliti na takvo nešto jer za to nemam hrabrosti. Jednostavno nisam tip koji bi povraćao da smršavi, bio u depresiji. To nisam ja. Jednostavno nisam, tako da na takvo nešto ne mogu i ne želim pomisliti, a kamoli da si to dozvolim.

Ali smršaviti želim jer se osjećam ugroženo. Danas ako žena ima grudi i stražnjicu i takva ode na plažu odmah je debela i ružna. Ne daj Bože da ima celulita. A boriti se protiv ovakvog današnjeg društva koje je nametnulo mršavost kao savršenstvo je borba protiv vjetrenjača. Stoga, odlučila sam smršaviti, no bez živciranja.

Jedino molim Annufreak da mi posta dijetu s bodovima. Još jednom, hvala ti od srca, jer da nije bilo tvog iskrenog komentara, ne bih bila iskrena prema sebi. Puuusa :)

Nadam se da ćete me prihvatiti. Iako imam samopouzdanja, nije mi bilo lako reći sve ovo. Žalosno je što ja kao mlada djevojka ne mogu izgledati lijepo s normalnom kilažom već moram biti mršava da bi bila dio društva i prihvaćena na poslu. To me boli, ali što je tu je. Ako sam nekog povrijedila, isprićavam se, nije mi bila namjera. Bila sam samo iskrena. Sad znate da sam jedna od vas, jedna od leptirica.

17:13 , Komentiraj { 4 } Print

CILJ: 55 kg

... kilaža
24.11.2008...pon... 70 kg

27.11.2008...čet... 68, 9 kg :)

29.11.2008...sub... 67, 7 kg :)